LIFE

10 საშინელი რეკლამა მე-20 საუკუნიდან, რომელიც გვიჩვენებს რამდენად შორს იყვნენ ადამიანები პროგრესისგან

10 საშინელი რეკლამა მე-20 საუკუნიდან, რომელიც გვიჩვენებს რამდენად შორს იყვნენ ადამიანები პროგრესისგან

მე-20 საუკუნეში ძირითადი ბრენდების რეკლამები და სლოგანები სექსისტური და დისკრიმინაციული იყო. ზოგიერთ რეკლამაში დედებს მოუწოდებდნენ რომ ჩვილი ბავშვებისთვის რძეში სოდა ჩაეყარათ, თამბაქოს სასარგებლოდ წარმოაჩენდნენ, ქალს ადამიანად, რომელსაც მხოლოდ სახლის საქმეები უნდა გაეკეთებინა.

გთავაზობთ ძველი პერიოდის 10 რეკლამას:

1. 1920 წლის პალმოლივის რეკლამა გვეუბნება, რომ ქალისთვის გარეგნობა უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე ინტელექტი. 

10 საშინელი რეკლამა მე-20 საუკუნიდან, რომელიც გვიჩვენებს რამდენად შორს იყვნენ ადამიანები პროგრესისგან

2. 1940 წელს, „ქემელის“ რეკლამაში ცდილობდნენ ეჩვენებინათ, რომ თამბაქო ადამიანისთვის კარგია. „ექიმების უმეტესობა ეწევა „ქემელს“ და არა სხვა რომელიმე ბრენდს“. ნათქვამია სარეკლამო ტექსტში. 

10 საშინელი რეკლამა მე-20 საუკუნიდან, რომელიც გვიჩვენებს რამდენად შორს იყვნენ ადამიანები პროგრესისგან

3. ხილის დესერტის რეკლამაში 1920 წელს ნაჩვენები იყო როგორ ემსახურება პატარა შავკანიანი ბიჭი თეთრკანიან ქალს. 

10 საშინელი რეკლამა მე-20 საუკუნიდან, რომელიც გვიჩვენებს რამდენად შორს იყვნენ ადამიანები პროგრესისგან

4. კელოგის რეკლამა, 1930 წელი - რეკლამა აჩვენებდა, რომ ქალებს სახლის საქმეები უნდა შეესრულებინათ. „რაც უფრო ბევრს ალაგებს ქალი, მით უფრო მომხიბვლელად გამოიყურება ის“, - ასეთი იყო რეკლამის სლოგანი. 

10 საშინელი რეკლამა მე-20 საუკუნიდან, რომელიც გვიჩვენებს რამდენად შორს იყვნენ ადამიანები პროგრესისგან

5. 7-up-ის რეკლამა, 1950 წელი დედებისთვის ერთგვარი წამახალისებელი იყო, რომ შვილებისთვის ეს მავნე სასმელი მიეცათ. 

10 საშინელი რეკლამა მე-20 საუკუნიდან, რომელიც გვიჩვენებს რამდენად შორს იყვნენ ადამიანები პროგრესისგან

6. 1950 წელს „მალბორო“ იყენებდა ბავშვებს თამბაქოს რეკლამაში - „მამიკო, შენ ყოველთვის იღებ საუკეთესოს ყველაფრისგან“, “დედიკო, მაბრაზებ, უმჯობესია მოუკიდო მალბოროს“. 

10 საშინელი რეკლამა მე-20 საუკუნიდან, რომელიც გვიჩვენებს რამდენად შორს იყვნენ ადამიანები პროგრესისგან

7. „ჰუვერი“ 1960 წელს ქალებს ბედნიერებისთვის საჩუქარს, მტვერსასრუტს სთავაზობდა. „ის იქნება ბედნიერი ჰუვერთან ერთად“, - გვეუბნება რეკლამა. 

10 საშინელი რეკლამა მე-20 საუკუნიდან, რომელიც გვიჩვენებს რამდენად შორს იყვნენ ადამიანები პროგრესისგან

8. Baby Soft-ის 1970 წლის რეკლამა. კომპანიას სულ არ ადარდებდა ბავშვების სექსუალიზება. “უმანკოება უფრო სექსუალურია, ვიდრე ფიქრობთ“, - იყო რეკლამის სლოგანი. 

10 საშინელი რეკლამა მე-20 საუკუნიდან, რომელიც გვიჩვენებს რამდენად შორს იყვნენ ადამიანები პროგრესისგან

9. Old Gold უშვებდა სიგარეტს ქალისთვის და მისი რეკლამა კი ამ ფორმის იყო: 

10 საშინელი რეკლამა მე-20 საუკუნიდან, რომელიც გვიჩვენებს რამდენად შორს იყვნენ ადამიანები პროგრესისგან

10. NK Fairbank Co შავკანიან ბავშვებს ჭუჭყიანებად წარმოაჩენდა - რატომ არ დაგბანა დედამ ჯანოსნური საპნით? - ეკითხება შავკანიან ბიჭს თეთრკანიანი გოგონა. 

10 საშინელი რეკლამა მე-20 საუკუნიდან, რომელიც გვიჩვენებს რამდენად შორს იყვნენ ადამიანები პროგრესისგან



<a href="http://www.businessinsider.com">http://www.businessinsider.com</a>