1. კუჭის ტკივილი

როგორც ხშირ შემთხვევაში, როდესაც თქვენს სხეულს საჭმლის მონელების პრობლემები აქვს, შაქრის მიმართ შეუწყნარებლობის ერთ-ერთი პირველი ნიშანი კუჭის ტკივილია. მიუხედავად იმისა, რომ ხილი და ბოსტნეული ჯანსაღია და მათი მიღება აუცილებელია დაბალანსებული დიეტის შესანარჩუნებლად, ზოგიერთ მათგანი დიდი რაოდენობით ნახშირწყლებისა და სახამებლის შეიცავს და შესაბამისად, ხელს უშლის საჭმლის მონელებას. მათ შორისა: სიმინდი, ტკბილი კარტოფილი, კინოა, ბანანი, შვრია, ვაშლი და მანგო.

რა თქმა უნდა, მხოლოდ ტკივილი არ მიუთითებს იმაზე, რომ თქვენს ორგანიზმს, ნახშირწყლების ან შაქრის გადამუშავება არ შეუძლია. ჩვეულებრივ, ამ პრობლემას უფრო მეტი სიმპტომები მოჰყვება.

2. შებერილობა და გაზები

კუჭის ტკივილს ხშირად მოჰყვება შეუწყნარებლობის კიდევ ერთი ინდიკატორი, რომელსაც უწოდებენ შებერილობას. მიუხედავად იმისა, რომ ძალიან ხშირია მუცლის არეში შებერილობის შეგრძნება, რამდენიმე სახის საკვების ან დიდი რაოდენობით საჭმლის მიღების შემდეგ, თქვენ განსაკუთრებით უნდა მიაქციოთ ყურადღება შაქრებს.

ამასთან, თუ მეტეორიზმი (გაზების დაგროვება) შედის ადრე ჩამოთვლილ სიმპტომებთან, ეს შეიძლება იყოს ნიშანი იმისა, რომ მეტი ყურადღება უნდა მიაქციოთ თქვენს მიერ მიღებულ საკვებს.

პროდუქტები, რომლებიც შეიცავს ლაქტოზას (შაქარს რძეში), შეიძლება იყოს საჭმლის მონელების დარღვევების შესაძლო მიზეზი.

3. ტკბილეულის გამძაფრებული მოთხოვნილება

კიდევ ერთი მაჩვენებელი, რომელიც შესაძლოა დამაბნეველიც კი აღმოჩნდეს, არის განსაკუთრებული ლტოლვა შაქრის მიმართ. ნახშირწყლებისადმი შეუწყნარებლობის მქონე ადამიანებმა შეიძლება უფრო მეტად ისურვონ მათი მიღება, ვიდრე სხვა ადამიანებმა. ამასთან, ამ სურვილის მიზეზი შეიძლება მრავალი სხვა მიზეზი გახდეს, მათ შორის არის ჰორმონების ცვლილებები ან თქვენს ორგანიზმში კონკრეტული საკვები ნივთიერებების ნაკლებობა.

4. ჭამის შემდეგ ძილიანობა

თუ გრძნობთ, რომ შაქრის მიღების შემდეგ, მალევე გსურთ დაძინება, ეს შეიძლება იყოს კიდევ ერთი გამაფრთხილებელი ნიშანი იმისა, რომ თქვენი სხეული კარგად ვერ უმკლავდება შაქარსა და ნახშირწყლებს. ამის გარდა, ეს შეიძლება გამოიხატებოდეს ისეთ სიმპტომებთან კომბინაციაში, როგორიცაა სისუსტე, დაღლილობა, გუნება-განწყობილების შეცვლა ან თავის ტკივილიც კი.

5. შფოთვა

ზოგადად, ბევრი შაქრის შემცველი პროდუქტის მოხმარება შეიძლება სტრესთან იყოს დაკავშირებული. ამასთან, შეიძლება შფოთვა დაიწყოთ მაშინაც კი, თუ მას მიირთმევთ, რადგან თქვენს სხეულს მისი მონელების პრობლემები აქვს.