1. შავი შოკოლადი

შავი შოკოლადი ანტიოქსიდანტების წყაროა. მისი შემადგენლობა ხელს უწყობს იმ ცხიმების დაშლას, რომელიც ცელულიტის შენებაში იღებენ მონაწილეობას.

შავი შოკოლადი ააქტიურებს კარდიოვასკულარულ სისტემას, აძლიერებს სისხლის მიმოქცევას და შედეგად, ამცირებს ცელულიტით გამოწვეული ჩაღრმავებების ხილვადობას.

2. ლურჯი მოცვი

შავი შოკოლადის მსგავსად, ლურჯი მოცვიც ანტიოქსიდანტებითაა მდიდარი. ანტოციანინი, რომელსაც ეს უგემრიელესი კენკრა უხვად შეიცავს, აფერხებს ცხიმის ქოლესტერინად გადაქცევის პროცესს.

ლურჯი მოცვი ააქტიურებს ლიმფის მიმოქცევის პროცესს, გამოყოფს ცელულიტის წარმოქმნის შემაფერხებელ ტოქსინებს და ხელს უწყობს უჯრედების განახლებას.

3. ნიორი

ცნობილია, რომ ნიორი ააქტიურებს სისხლის მიმოქცევას. ის საუკეთესო საშუალებაა ჭარბ წონასთან საბრძოლველად, თუმცა გარდა ამისა, გამოყოფს ტოქსინებს, რომლებიც „ფორთოხლის კანს“ უბრალოდ ანადგურებს.