ანანასი

დიახ, ანანასში ნამდვილად არის ნივთიერებები, რომლებიც შლიან ცხიმს, მაგრამ შაქრის შესახებ არ გიფიქრიათ?

იოგურტი

ერთ ჭიქაში - დაახლოებით 3 ჩ.კ. შაქარია. ნატურალურში, დანამატების გარეშე - უფრო ნაკლებია.

ხაჭო

ბოლო გამოკვლევებმა დაამტკიცეს, რომ ხაჭოს რეგულარული გამოყენება იწვევს შეშუპებას და ცელულიტს. ეს ყველაფერი ლო ლაქტოზის მარტივი ნახშირწყლის გამოა. ასე რომ ფრთხილად იყავით!

შავი შოკოლადი

ყველამ ვიცით, რომ შავი შოკოლადი სასარგებლო პროდუქტია. მაგრამ 100 გრამ შავ შოკოლადში 546 კალორიაა, ნაღების კარაქში კი - 600 კალორია.

ყავა

თუ თქვენ გყოფნით ნებისყოფა ყავა შაქრის გარეშე დალიოთ - თქვენ გმირი ხართ და ყოჩაღ. ყავის შუასტატისტიკური ულუფა შეიცავს 400 კალორიას - ეს კი ერთ თეფში ყველიანი მაკარონის ტოლია.

ომლეტი

თუ ომლეტს მხოლოდ კვერცხისგან მოამზადებთ - ამაში მავნე არაფერი არ არის. მაგრამ, თუ დაამატებთ მასში ლორს, ყველს, ძეხვს - ქოლესტერინის ბომბს მიიღებთ.

ყველი

ყოველ 100 გრამ ყველში - 40 % ცხიმია. უცხიმო ყველი კი არა ნაკლებ კალორიულია. თუ არ შეგიძლიათ ყველის გარეშე, ეცადეთ შეზღუდოთ მისი გამოყენება კვირაში 100 გრამამდე და უპირატესობა მიანიჭოთ თხის რძისგან დამზადებულ პროდუქტს.

ღვინო

ერთ ბოკალ ღვინოში - 100 კალორიაზე მეტია. ეს მშრალ ღვინოსაც ეხება. და თუ დესერტს ან ყველს მიაყოლებთ, თითქოს არაფერი გიჭამიათ, მაგრამ სასწორი მალე საკმაოდ დიდ ციფრებს გაჩვენებთ.

ჩირი

6-ჯერ უფრო უარესია ვიდრე ხილი. იმიტომ რომ კალორიულია და მზესუმზირასავით იჭმევა.