1. თქვენ უფრო მეტი ან ნაკლები გძინავთ, ვიდრე ადრე.

2. საკუთარ თავს ადარებთ უფრო წარმატებულ ადამიანებს, რომლებსაც პირადად იცნობთ.

3. გეჩვენებათ, რომ სათანადოთ არ გაფასებენ.

4. ძნელად კონცენტრირდებით იმაზე, რაც სულ ცოტა ხნის წინ ადვილად გამოგდიოდათ.

5. გაგიჩნდათ სურვილი მიატოვოთ ყველაფერი და გაემგზავროთ სადმე შორს.

6. თქვენი განწყობა სწრაფად და მკვეთრად იცვლება: ხან ფრენის შეგრძნება გაქვთ, ხან უიმედობისგან იტანჯებით.

7. ყიდულობთ ახალ ტანსაცმელს უფრო ხშირად, ვიდრე ადრე.

8. არ გინდათ საჭმლის მომზადება.

9. გახდით ზიზღიანი.

10. ხშირად გეუფლებათ ნოსტალგია.

11. გრძნობთ აპათიას.

12. არ გეგმავთ შვებულებას.

13. მკვეთრად შეგეცვალათ მადა.

14. აღარ ოცნებობთ.

15. ებღაუჭებით ძველ მეგობრებს.

16. გძაბავთ თქვენი გრაფიკი.

17. ბოდიშს იხდით თითოეული ნაბიჯის გამო.

18. ჩაფლული ხართ უამრავ საქმეში.

19. შეშინებული ხართ.

20. არ გჯერათ ვინმეს მხარდაჭერის.

როგორ გამოხვიდეთ კრიზისიდან

პირველ რიგში, უნდა შეჩერდეთ. ეს არ არის ადვილი, მაგრამ თუ საკუთარი ნებით არ შეჩერდებით, ადრე თუ გვიან ცხოვრება ძალით შეგაჩერებთ. შეიძლება უბრალოდ აიღოთ შვებულება და ამ დროისთვის გამორთოთ მთელი ინფორმაციული ხმაური: ტელეფონი, ინტერნეტი. ან სადმე გაემგზავრეთ.

მეორე... უნდა ჩამოყალიბდეთ, რა არის მნიშვნელოვანი და ფასეული სწორად თქვენთვის.

მესამე... უნდა მიიღოთ გაახლებული საკუთარი თავი და საკუთარი ახალი მიზნები. და დაიწყოთ მოქმედება: გააგზავნოთ რეზიუმე, წახვიდეთ მნიშვნელოვან შეხვედრაზე, მიიღოთ სერიოზული გადაწყვეტილება.

ნებისმიერი ცხოვრებისეული კრიზისის დაძლევის მთავარი წესია - არ დამალოთ თავი ქვიშაში, ეცადეთ, დაამუშაოთ საკუთარი აღმოჩენები და განახორციელოთ ცხოვრებაში.