LIFE

„4 ნაბიჯის ტექნიკა“: მარტივი ფორმულა, რომელიც დაგეხმარებათ გაიაროთ ნებისმიერი გასაუბრება

„4 ნაბიჯის ტექნიკა“: მარტივი ფორმულა, რომელიც დაგეხმარებათ გაიაროთ ნებისმიერი გასაუბრება

 

(კანდიდატის შერჩევის ყველაზე რაციონალური და სტრუქტურირებული მეთოდებიც კი ეყრდნობა ადამიანურ ფაქტორს)

დღევანდელ ბიზნეს სამყაროში, სადაც ყველა შეხვედრა შეიძლება გადამწყვეტი იყოს თქვენი საოცნებო კარიერისკენ, საკუთარი თავის წარმოჩენის უნარი გადამწყვეტია. პარადოქსულია, რომ კანდიდატის შერჩევის ყველაზე რაციონალური და სტრუქტურირებული მეთოდებიც კი ეყრდნობა ადამიანურ ფაქტორს: დასაქმების გადაწყვეტილებების 60% ემოციურად მიიღება.

წორედ ამიტომ ყველაზე მნიშვნელოვანი თვითპრეზენტაციაა: მისი დახმარებით შეგიძლიათ გამოირჩეოდეთ ბევრ სხვა კანდიდატს შორის და აჩვენოთ თქვენი უნიკალურობა.



ჩვენ გეტყვით, როგორ მოემზადოთ გასაუბრებისთვის, რათა ბოლოს მოისმინოთ სასურველი ფრაზა - „თქვენ დასაქმებული ხართ“.

კომპანიის კვლევა

ვაკანსიაზე განაცხადის დაწყებამდე მნიშვნელოვანია ჩამოაყალიბოთ თქვენი კრიტერიუმები მომავალი კომპანიის არჩევისთვის. იფიქრეთ იმაზე, თუ რა ღირებულებები, საქმიანობის სახეები და კორპორატიული კულტურაა თქვენი პრიორიტეტი. ამის შემდეგ შეისწავლეთ კომპანია, რომელშიც გეგმავთ თქვენი რეზიუმეს გაგზავნას, რათა ნახოთ, შეესაბამება თუ არა ის თქვენს მოლოდინს.

ყურადღება მიაქციეთ მომხმარებელთა და თანამშრომლების მიმოხილვებს. ნუ ჩაუღრმავდებით ნეგატიურ კომენტარებს - ისინი ჩვეულებრივ უფრო მეტია, ვიდრე პოზიტიური, რადგან კმაყოფილი თანამშრომლები იშვიათად აზიარებენ თავიანთ შთაბეჭდილებებს ონლაინ. შეისწავლეთ ინფორმაცია გონივრულად და ობიექტურად.

ყველაფერი, რაც გაიგეთ კომპანიის შესახებ უნდა იქნას გამოყენებული ინტერვიუს დროს. მაგალითად, თუ აღმოაჩენთ, რომ აქ გუნდური მუშაობა და ინოვაცია ფასდება, მოემზადეთ იმის დემონსტრირებისთვის, თუ რა გამოცდილება გაქვთ ამ კუთხით წინა სამსახურიდან.

ვაკანსიის ანალიზი

გაითვალისწინეთ, რომელი თქვენი უნარები და კომპეტენციები აკმაყოფილებს რეალურად მოთხოვნებს. თქვენ არ უნდა ისაუბროთ თქვენს გამოცდილებაზე - ამან შეიძლება დააბნიოს ინტერვიუერი. ამის ნაცვლად, ყურადღება გაამახვილეთ თქვენი კარიერის იმ ასპექტებზე, რომლებიც პირდაპირ კავშირშია მომავალი პოზიციის ამოცანებთან.



არ შეგეშინდეთ აღიაროთ, რომ არ გაქვთ გამოცდილება ვაკანსიაში ჩამოთვლილ ზოგიერთ სფეროში, მაგრამ მზად იყავით აგიხსნან, როგორ გეგმავთ ამ ხარვეზის კომპენსირებას და როგორ სწრაფად ისწავლით ახალს.

როგორ მოვხიბლოთ დამსაქმებელი?

ინტერვიუში საკუთარი თავის პრეზენტაცია უფრო მეტია, ვიდრე უბრალოდ საუბარი თქვენს გამოცდილებაზე და მიღწევებზე. ეს არის მთელი ხელოვნება, სადაც ყველა დეტალი მნიშვნელოვანია: ჩაცმულობიდან თქვენს მეტყველებამდე. სწორმა მიდგომამ შეიძლება დიდი ცვლილება მოახდინოს დამქირავებლის გადაწყვეტილებაში. მოდი ვნახოთ, როგორ შეფუთოთ თქვენი „პერსონალური ბრენდი“.

გარეგნობა და პირველი შთაბეჭდილება: როგორ გვეხმარება ტანსაცმელი საკუთარი თავის „გაყიდვაში“.

ტანსაცმელი უნდა იყოს უნაკლოდ სუფთა და დაუთოებული, თქვენი მთლიანი გარეგნობა უნდა იყოს მოწესრიგებული. აირჩიეთ მსუბუქი, შეუმჩნეველი სუნამო. თუ ეჭვი გეპარებათ არომატის სიმძაფრეში, სჯობს საერთოდ მოერიდოთ სუნამოს.
არ დაივიწყოთ პუნქტუალურობა. დაგვიანებამ შეიძლება გააფუჭოს ყველაფერი. დაგეგმეთ თქვენი დრო გონივრულად და თუ გაუთვალისწინებელი გარემოებები წარმოიქმნება, წინასწარ აცნობეთ დამსაქმებელს.

ძირითადი კომპეტენციები

დაიწყეთ თქვენს ისეთ უნარებზე საუბრით, რომლებიც აკმაყოფილებს სამუშაოს მოთხოვნებს. იხილეთ სამუშაოს აღწერა, რათა დარწმუნდეთ, რომ თქვენი კომპეტენციები ემთხვევა დამსაქმებლის მოლოდინებს.

წინა გამოცდილებები

გამოცდილების აღწერისას ყურადღება გაამახვილეთ კონკრეტულ მიღწევებზე და შედეგებზე, რომლებსაც მიაღწიეთ წინა სამსახურში. ეს შეიძლება იყოს წარმატებული პროექტი, მაღალი გაყიდვები, ან პროცესების ოპტიმიზაცია. კონკრეტული რიცხვები და ფაქტები ყოველთვის უფრო შთამბეჭდავია, ვიდრე ზოგადი ფრაზები.

რამდენიმე ფაქტი საკუთარ თავზე

მას შემდეგ რაც ასახავთ პროფესიონალურ უნარებს, გააზიარეთ 3-5 ფაქტი თქვენს შესახებ: ალბათ გიყვართ მოგზაურობა, ხართ გულმოდგინე მკითხველი ან ზრუნავთ შინაურ ცხოველებზე. ეს შექმნის ცოცხალ და მეგობრულ იმიჯს და დაგეხმარებათ ინტერვიუერთან სწორი კონტაქტის დამყარებაში.

ახალი სამუშაოს ძებნის მიზეზი

დაასრულეთ თქვენი გაცნობა იმით, თუ რატომ ეძებთ ახალ სამუშაოს. ეს კითხვა აუცილებლად გაჩნდება, ამიტომ სჯობს მას დაუყოვნებლივ ვუპასუხოთ, რათა თავიდან ავიცილოთ ზედმეტი ეჭვი ან გაუგებრობა.