LIFE

„პროქტერ ენდ გემბლის“ სახე საქართველოში - თიკა ფაცაცია

„პროქტერ ენდ გემბლის“ სახე საქართველოში - თიკა ფაცაცია

"ჩემს ბავშვობაში უცხოური არხები გვახალისებდნენ ხოლმე ფერადოვანი რეკლამებით. "პროქტერ ენდ გემბლი" იმ პერიოდიდან მახსოვს. მათ პოზიტიურ და ფერად რეკლამებში (რომლებიც ასე ძალიან მომწონდა) ყველას ბედნიერი სახე ჰქონდა: ბედნიერ დედებს ბედნიერი შვილები ჰყავდათ, ბედნიერი ქმრები და მშობლები. მაშინ ყველამ გავიგეთ, რომ "ტაიდი" სხვებზე კარგად რეცხავს; რომ "არიელი" სისუფთავეზე უფრო მეტია! რომ "პანტენით" მონიჭებული თმის სიძლიერეს და ბზინვარებას ქუჩაში თვალს ვერ წყვეტენ და რომ ერთი ბოთლი "ფეირით" ათასობით თეფში შეგიძლია გარეცხო. მეტიც, დედა სანამ გავხდებოდი, მანამდეც ვიცოდი, რომ "პამპერსი" ჩემი შვილებისთვის საუკეთესო არჩევანი იქნებოდა“ - ამბობს თიკა ფაცაცია. 

„პროქტერ ენდ გემბლის“ სახე საქართველოში - თიკა ფაცაცია

საქართველოში ცნობილმა მოდელმა და წამყვანმა შეთავაზება კომპანიისგან, რომელიც მსოფლიოში ერთ-ერთ ყველაზე ხარისხიან საყოფაცხოვრებო პროდუქციას აწარმოებს, რამდენიმე თვის წინ მიიღო.

ეს პირველი შემთხვევაა, როდესაც კომპანიას საქართველოში თავისი სახე ჰყავს და ასეთ ნდობას უცხადებს. თიკამ უკვე ორ, „არიელის“ და „პამპერსის“ სარეკლამო რგოლებში მიიღო მონაწილეობა.

კამპანიის მიზანია, "პროქტერ ენდ გემბლმა" მომხმარებელს კიდევ ერთხელ შეახსენოს რომ „ხარისხი მომგებიანია“ - რაც ნიშნავს იმას, რომ საყოფაცხოვრებო სახსრების საუკეთესო დაზოგვის ხერხი სწორედ ხარისხიან პროდუქტში გადახდილი თანხაა, რომელიც ბევრად უკეთ მიაღწევს შედეგს ვიდრე შედარებით დაბალფასიანი საშუალებები.

„პროქტერ ენდ გემბლის“ სახე საქართველოში - თიკა ფაცაცია
„პროქტერ ენდ გემბლის“ სახე საქართველოში - თიკა ფაცაცია

„პროქტერ ენდ გემბლის“ შეთავაზებას სიხარულით დავთანხმდი. რატომ? ეს ხომ კომპანიაა, რომელმაც ცნობიერება შეცვალა. მახოვს, შოკში ჩავვარდი, როცა შევიტყვე რომ სიტყვა "პამპერსი" სულაც არ აღნიშნავს ყველა საფენს, არამედ „პროქტერ ენდ გემბლის“ მიერ წარმოებული საფენის სახელწოდებაა.

ხშირად მოისმენთ როგორ ანაცვლებენ ადამიანები სიტყვა საპარსს „ჯილეტით“, სიტყვა საფენს „პამპერსით“ და ა.შ. იმიტომ რომ მომხმარებლის ცნობიერებაში ეს არის ხარისხი. დღეს მე სიამაყით წარმოვადგენ ასეთ კომპანიას საქართველოში!" - ამბობს თიკა.

დედები პამპერსის შესახებ ინფორმაციას იღებენ არა მხოლოდ სამშობიარო სახლებში წარმოდგენილი ბროშურებიდან, არამედ მათთვის განკუთვნილია სასაჩუქრე საფენებიც, რომლეთა გამოყენებაც ბავშვის დაბადებისთავანე შეუძლიათ.

„პროქტერ ენდ გემბლის“ შესახებ

„პროქტერ ენდ გემბლი“ 4.4 მილიარდი ადამიანის ცხოვრებას აუმჯობესებს მთელს მსოფლიოში მისი სანდო და ხარისხიანი ბრენდებით. კომპანიის ლიდერი ბრენდებია: „პამპერსი“, „ტაიდი“, „არიელი“, „ოლვეისი“, „პანტენი“, „ფეირი“, „ლენორი“, „ორალ ბი“, „ჰედ ენდ შოლდერსი“, „ჯილეტი’. საკუთარი წარმომადგენლობის ფუნქციონირებით დაახლოებით 80 ქვეყანაში, „პროქტერ ენდ გემბლის“ ბრენდები ხელმისაწვდომია მსოფლიო 180-ზე მეტ ქვეყანაში.

გთხოვთ ეწვიოთ http://www.pg.com-ს „პროქტერ ენდ გემბლისა“ და მისი ბრენდების შესახებ სიახლეებისა და დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად.