ელექტრონული კომერციის სახელმძღვანელო: როგორ მოვიზიდოთ მომხმარებლები და გავზარდოთ გაყიდვები საკომუნიკაციო აპლიკაციების მეშვეობით
- 24.11.2023
მიუხედავად იმისა, რომ შეტყობინებები ყოველდღიურ ასოცირდება შემთხვევით საუბრებთან, ის გახდა შესანიშნავი არხი მარკეტინგისა და კომერციისთვის.
იმის გათვალისწინებით, რომ ელექტრონული კომერციის მრავალი ბრენდი დატვირთული გაყიდვების სეზონისთვის ემზადება, ახლა შესანიშნავი დრო არის გადავხედოთ საკომუნიკაციო აპლიკაციებს. აი, როგორ შეუძლიათ სამესიჯო აპლიკაციებს მომხმარებლების მოზიდვაში, გაყიდვების გაზრდასა თუ განმეორებითი შესყიდვების მიღებაში დაეხმარონ ბრენდებს.
წარმოგიდგენთ ბრენდს
პროდუქტის გაყიდვის პირველი ნაბიჯი ელექტრონული კომერციის ბრენდისთვის არის სათანადო აუდიტორიის მოძიება და მათთვის საკუთარი ბრენდის წარდგენა. იმის გათვალისწინებით, რომ ადამიანები ხშირად ქუჩაში აწყდებიან მაღაზიების მრავალფეროვან არჩევანს, ელექტრო-კომერციის ბიზნესები განსაკუთრებით პროაქტიულები უნდა იყვნენ თავიანთი მომხმარებლების ძიებისას. საბედნიეროდ, დღეს ბრენდებს თავიანთი აუდიტორიის მოძიება პირდაპირ მობილური ტელეფონების საშუალებით შეუძლიათ. მაგალითად, Rakuten Viber-ზე ბრენდები მომხმარებელთა სეგმენტს ასაკის, სქესის, მდებარეობისა და ინტერესების მიხედვით ეძებენ. ამასთან ერთად, ისინი იყენებენ სხვადასხვა ტიპის რეკლამას, რომელიც შეიძლება განთავსდეს ჩატებზე, ზარის ეკრანებსა თუ სხვა ხშირად მონახულებულ სივრცეებზე.
Different ways to showcase your brand: courtesy of Rakuten Viber
დახმარება პროდუქტის შერჩევაში
ბრენდებს შეუძლიათ გამოიყენონ საკომუნიკაციო აპლიკაციები კითხვებზე პასუხის გასაცემად თუ პერსონალიზებული რეკომენდაციების შეთავაზებისთვის: დაეხმარონ მომხმარებლებს შეარჩიონ სწორი ზომის ტანსაცმელი, აუხსნან დეტალები ზომებთან დაკავშირებით, გასცენ რეკომენდაციები მათ მიერ გამოგზავნილი სურათების მიხედვით და იქონიონ გავლენა მათ გადაწყვეტილებებზე.
ამ ეტაპზე, მომხმარებლებთან ონლაინ კომუნიკაცია, სპეციალური შეთავაზებების გაგზავნა, პროდუქტების ხილვადობა და მომხმარებლების კითხვების მიღება განსაკუთრებით სასარგებლოა. ინტერნეტ-კომერციის ბრენდებისთვის ასევე სასარგებლოა ჩატბოტები, რომლებიც განუწყვეტლივ უზრუნველყოფენ მომხმარებლების მხარდაჭერას. არანაკლებ მნიშვნელოვანია საკომუნიკაციო აპლიკაციაში ბრენდის იდენტობის შექმნა ოფიციალური გვერდის მეშვეობით, რომელსაც მომხმარებლები ადვილად იპოვიან.
Offering product information: courtesy of Rakuten Viber
შეკვეთებისა და მიწოდების დამუშავება
პროდუქტის არჩევის შემდეგ, შეუფერხებელი შეკვეთის განთავსებისა და მიწოდების პროცესი აუცილებელია. ამის მიღწევა შესაძლებელია, რეალურ დროში შეკვეთის თვალყურის დევნების, მიწოდების სტატუსის მყისიერი განახლებებისა და მომხმარებელთა მხარდაჭერაზე მარტივი წვდომის უზრუნველყოფით.
ელექტრონული კომერციის ბრენდებს შეუძლიათ მომხმარებლებს შეტყობინება გაუგზავნონ შეკვეთის სტატუსის შესახებ, გაუზიარონ გარანტია, მისცენ მათ შეკვეთების მართვის შესაძლებლობა და სხვა. მათ ასევე შეუძლიათ გამოიყენონ ჩატბოტები, რათა მომხმარებელს ჰქონდეს ინფორმაცია შეკვეთის შესახებ დღის ნებისმიერ დროს.
Managing orders and deliveries: courtesy of Rakuten Viber
გაყიდვების შემდგომ მხარდაჭერის შეთავაზება
ამ ეტაპზე, საკომუნიკაციო აპლიკაცია, რომელზეც თქვენი ბრენდია წარმოდგენილი, უკეთესია, ვიდრე გამყიდველი მაღაზიაში, რადგან ის ყოველთვის თქვენი კლიენტების ხელთაა. მომავალში, სავარაუდოა, რომ ადამიანები უფრო და უფრო მეტად გამოიყენებენ ასეთ პერსონალურ ასისტენტებს ნივთების ყიდვისას.
Providing customer service and cross-selling: courtesy of Rakuten Viber
საკომუნიკაციო აპლიკაციები: შოპინგის გარდაქმნა
მობილური კომერციის მზარდი ტენდენციები და საკომუნიკაციო აპლიკაციების პოპულარობა დიდ გავლენას ახდენს ონლაინ შოპინგზე. მომხმარებლები ახლა უპრობლემო, პერსონალიზებულ და მოსახერხებელ გამოცდილებებს ელიან – და საკომუნიკაციო აპლიკაციებს შეუძლიათ დააკმაყოფილონ და გადააჭარბონ ამ მოლოდინს. ველით, რომ სასაუბრო ხელოვნური ინტელექტი და აუგმენტური რეალობა კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი გახდება საკომუნიკაციო აპლიკაციებში, ისინი მოიცავენ ფართო აუდიტორიას და მალევე დაიმკვიდრებენ მნიშვნელოვან ადგილს კომერციაში.
ამ პოპულარულ აპლიკაციებში იდენტობის დამკვიდრებით, ბრენდებს შეუძლიათ დიდ და გაფართოებულ დემოგრაფიულ ჯგუფებს მისწვდნენ. უამრავმა კომპანიამ უკვე გააკეთა ეს და შესანიშნავი შედეგებიც მიიღეს.
თემები: